pátek 6. února 2015

Food inspiration

Krásný pátek!
Minulý týden byl takový zajímavý, nejdřív jsem byla za kamarádkou, pak ve středu skapala s teplotou v posteli a hned na to jsem o prodlouženém víkendu jela na hory. A tento týden byl ve znamení testů. Ale ani to mě neskolí a já jsem tu opět s jídelním článkem :)

dnešní svačina (to světlo dělá divy): lupínky od Bonavity (Cereal fit) s tvarohem a pomerančem 
večeře: špagety s mrkví a šunkou

snídaně: ovesná kaše s pomelem a arašídovým máslem (mimochodem, měla jsem znovu mé první arašídové máslo z Kauflandu a teda musím říct, že mi moc nechutná :/ )

svačina: celozrnný koláč s tvarohem, pomelo, vanilkovo-karamelový černý čaj

snídaně: ovesná kaše vařená ve vanilkovém sojovém mléce s mangem a arašídovým máslem

večeře: bulgur s rajčatovým protlakem, paprikou a Eidamem

večeře: celozrnné tousty s hummusem, zelenina

svačina: hummus se zeleninou

snídaně: ovesno-kukuřičná s jablkem a arašídovým máslem

snídaně na cesty: celozrnný koláč s tvarohem, lískové ořechy a vanilkové Šmoulí mléko

večeře: bro food - rýže s brokolicí a kuřecí maso na chilli
snídaně: ovesná placka (vločky+voda+bílek) opečená na sucho s tvarohem, banánem a arašídovým máslem

snídaně: ovesná z kastrůlku, s mangem a máslíčkem

oproti loňsku (co vím z fotek) je letos zima mnohem lepší! :)

potůček v lese

večeře: vrtulky s rajčatovou omáčkou, sojovými kostkami a ve skleničce nechutně sladký vitamín C

snídaně: další ovesná v kastrůlku, granátové jablíčko a máslíčko

snídaně: další ovesná, další mango a zase bobek máslíčka

odměna za zvládnuté pololetí - Lindt s kakaovými boby

svačina: a když jsem nemocná, tak to chce něco spešl - tvaroh, jablko, pohankové lupínky a milka se sušenkou

večeře: míchaná vajíčka s moravským masem, zelenina, knäckebroty

oběd: ovesná kaše s kakaem, granátové jablko a arašídové máslo

svačina: doplnění vitamínů v podobě banánu a manga, k tomu tvaroh s jogurtem

večeře: jáhly s paprikou a kuřecím na oleji

snídaně: napůl povedený mugcake, s granátovým jablkem, jogurtem a arašídovým máslem

svačina: sojové čokoládové mléko, hruška a lískooříšková grahamová sušenka

snídaně: část brownies (recept už je na blogu) s mangem, jogurtem a dobré z ovsa

snídaně: brownies s jogurtem, banánem a máslíčkem, vedle Caro s mlékem

snídaně: kakaová ovesná kaše s kokosovým mlékem od Alpro, granátové jablko a domácí arašídové máslo

večeře: kuskus s mrkví a sýrem

svačina: pečené mrkvové vločky s tvarohem a hroznovým vínem

narozeninová snídaně: knäckebroty s Ramou, sýrem a okurkou, kiwi, arašídové máslo, tvaroh s jogurtem, medové pukance, ovoce, lentilky, malé perníčky, hořká čokoláda a Caro s mlékem

večeře: celozrnné vafle, jedna s rajčaty a sýrem, druhá se špenátem a sýrem

snídaně: ovesno-kukuřičná se strouhanou mrkví, hořkou Lindt a arašídovým máslem

večeře: nehezky vypadající, ale vynikající - špagety se strouhanou cuketou a cottage

večeře: obložené kaiserky, zelenina a vařené vejce
Uuuuf, je toho zase celkem dost. Už se těším, až bude světlo jak ráno tak večer, protože to pak budou mnohem lepší fotky :) Jinak jak vám dopadlo vysvědčení? A co hory, plánujete jet na hory?
K.

12 komentářů:

  1. Krásná inspirace Kájo, máš to vždycky nádherně focené!;-)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně miluju tyhle články. Zvlášť u tebe je to vždycky zážitek. Všechno to vypadá fantasticky. Hlavně ty tvé pořádné porce kašiček. Navažuješ si vločky, nebo to vždycky dáváš "jen tak od oka"? :)
    Koukám, že máslíčko je u tebe na denním pořádku. Taky jsem si na něj teď nějak zvykla a potřebuju ho mít každý den :D
    Milku se sušenkou už si dlouho chystám koupit. Jenže mám strach, že ji zase zbaštím na posezení. Přesně tak to totiž dopadlo s Milkou Oreo :D Já když mám vedle sebe čokoládu, tak prostě neodolám :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky nejraději a prohlížím u ostatních hlavně, když už mi dochází nápady :D A děkuju :) Na ty kaše se vždycky těším celý týden! :) A co se vloček týče, tak ano, vážím si je :) A den bez máslíčka? To už musí být něco spešl abych ho přežila! :D Tak na to je naštěstí dobré to, že se dá koupit i v malém balení, kde jsou 4 kousky :) (takže toho nesníš tolik najednou ;) ) A oreo milka je prostě <3

      Vymazat
  3. Skoro každý den jsem koukala na blog a čekala na nový článek. :) Food inspiration je nejlepšíí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mě těší! :) nějak teď nebyl moc čas a teď už zase je, takže jsem to chtěla napravit :) a přesně tak!! <3

      Vymazat
  4. Ty tvoje kaše vždycky vypadají tak skvěle a chutně! :) Ale to i vše ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi úžasná inspirace! :) Tolik skvělých jídel!! Mám hroznou chuť na mango, ale bojím se si ho koupit, že bude bez chuti :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) teď bych se ho nebála, zatím, co jsem ho kupovala tak až na listopad bylo zralé a krásně oranžové :)

      Vymazat
  6. Vše vypadá úžasně ! Ještě, že zrovna jím :D Napsala bys mi prosím recept na ty slané wafle ? :)
    Hummus máš domácí ? A tu Lindt bych chtěla vyzkoušet, ještě jsem ji ale nikde neviděla :( :D :)
    PS: Já to arašídové máslo z Kaufu ani ochutnat nechci, jednou tam bylo jedno otevřené - vypadalo to jako umělá hmota :-/ :D od té doby jsem o něj ani pohledem nezavadila :D Lidl je Lidl :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) určitě: 90g mouky, 90ml podmáslí, 1 bílek/vejce, trošku soli, špetka jedlé sody - smíchat, případně doředit vodou a péct ve vymazaném vaflovači :) jinak hummus jsem dostala od taťky za vysvědčení ,ale k domácímu se snad taky někdy odhodlám :) pro Lindt jsem musela do Tesca, jinde ji zatím nevedou :/
      A k máslu, já jsem ho měla jako první, ale musím říct, že se zhoršila chuŤ, ne že by se t onedalo jíst, ale není to ono, to radši dám peníze do toho z Lidlu (které spolu s domácím vede :D :) )

      Vymazat