pondělí 6. dubna 2015

Food inspiration 8.

Pěkný večer.
Mám tu pro vás další, již 8. díl food inspiration, tak doufám, že se vám bude líbit :)
V sobotu (jak jste mohli zaregistrovat na instagramu) jsem měla již dlouho plánovaný cheat day. No co budu povídat, dost mi to pomohlo, cítím se o mnoho lépe a pár fotek se tu z něj taky objeví :)
Krásných pár posledních hodin prázdnin! K.

začnu dortem, který jsme s mamkou a sestrou dělaly pro máminu kamarádku na objednávku (ne, nejsme žádné cukrářky :) ), byl pro její maminku, která je novinářka :) (a líbil se! )

velikonoční snídaně: celozrnný tvarohový mazanec s pb, banánem a kakaem
svačina: tvaroh napůl s jogurtem, kakaem + kukuřičné plátky se žervé a okurka


oběd: citronová polentová kaše rybím filé, paprikou a kukuřicí

večeře: pohanka se šunkou a mrkví

snídaně: kakaová ovesná kaše v sojovém mléce s banánem a crunchy arašídovým máslem

svačina: cheatday - dýňový chléb - jeden s pb, druhý se žervé a ementálem, jablko s mrkví a kostička kokosové schogettenky

večeře: celozrnné tousty zapečené s hermelínem, tvarohový dip (tvaroh, sůl, medvědí česnek), okurka, mrkev

oběd: ovesné tvarohové knedlíky s jahodami a agáve sirupem (podle @medovaka)

snídaně: banánové ovesné muffiny, tvaroh s jogurtem, mlékem a nastrouhanou hořkou čokoládou

večeře: vrtulky s brokolicovou omáčkou (brokolice, mléko, čubrica) a šunkou

svačina: tvaroh s granátovým jablkem a dobré z ovsa

snídaně: ovesná kaše s malinami, kešu máslem + jáhlové jahodové muffiny s datlovým sirupem

oběd: jáhly s paprikou a sýrem

oběd: rýžové nudle s kuřecím na žampionech

večeře: skleněné nudle se sojovým masem, paprikou a arašídy

snídaně: pohankové palačinky plněné tvarohem, jahodami a navrch arašídové máslo

svačina: tvaroh s kešu máslem, granátové jablko

snídaně: ovesno-jáhlová kaše s kešu máslem, malinami a celozrnný borůvkový muffin s datlovým sirupem

snídaně: mrkvový mugcake s tvarohem, datlovým sirupem a arašídovým máslem

večeře: celozrnný slunečnicový chléb, omeleta se šunkou a rajčaty

snídaně: ovesná kaše s jahodami a lískooříškovým máslem, celozrnný malinový muffin s datlovým sirupem

svačina: podmáslí, 85% čokoláda, kukuřičné plátky s  moravským masem a ledový salát

večeře: polentové nočky s brokolicovo-šunkovou omáčkou

večeře: rýže se šunkou, rajčaty a mini Babybel light

snídaně: celozrnné tousty s kešu máslem a banánem, tvaroh s burizony a zbytkem banánu

večeře: rýžové nudle s ricottovou brokolicovou omáčkou a sýrem

napůl cestovní snídaně: ovesná s kešu máslem, banánem a celozrnný jablečný koláč

ovesná s banánem a máslem

snídaně: jáhlová kaše s kešu máslem, banánem a celozrnným jablečným koláčem

svačina: chia pudink a celozrnný jablečný koláč

a slavná cheat snídaně: ovesná cuketová kaše s banánem a sušeným černým rybízem (zdravá část), Piknik, Pikao, mini bílá Toblerone, Lindt caramel brownie, termix a loupák
jo, když jsem dojídala, bylo mi tak blbě, až jsem si myslela, že už nic dalšího sladkýho za ten den nesnim (ale potom už to bylo dobré a sladké ještě bylo :3)

oběd s rodinou: rýže, pečené kuře, pažitka ze zahrádky

(cheat) večeře: celozrnné těstoviny s vařeným kuřecím, rajčetem žampiony, domácí kuřecí vývar se zeleninou a kapáním, celozrnná kakaová sušenka s pb + nevyfocené 4 kostičky schogettenky a 1 lindor koule

oběd: jasmínová rýže s brokolicí, kuřecím masem a olivovým olejem

večeře: zdravá vajíčková pomazánka s dýňovým chlebem, pažitkou a rajčetem
 Na pomazánku: 2 vařená vejce, 50g tvarohu, sůl, pepř + pažitka, medvědí česnek, lžička hořčice, ... Vejce nastrouháme nahrubo, přidáme tvaroh, ochutíme solí, pepřem a dalším kořením dle chuti, zamícháme a můžeme namazat na chléb a posypat čerstvou pažitkou.

svačina: podmáslí, mrkev s jablkem, rýžové chlebíčky, arašídové máslo

10 komentářů:

  1. Moc krásné to máš, hezky pestré :) ta kakaová ovesná kaše vypadá úplně hedvábná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bomba Kájo, polentu třeba strašně miluju, koupila jsem si ochucenou houbovou a sním klidně půlku (250g) samotnou, je úžasná:) a citronová by mě nikdy nenapadla:) Cheat day - hlavně ta snídaně, to je slast, takových dobrot, to by asi nedělalo problém ani me ^^
    A hrozně ti závidím ty zásoby máslíček, já si je koupila jen jednou, jsou dost drahá,na to jak rychle je sním, tak si je vždycky šetřím,co to jde, ale moc to nejde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, polenta je super věc :) a ta citronová je jen s přidaným citronovým pepřem ;)
      joooo, bylo to moc super! :3
      a mášlíčka <3

      Vymazat
  3. Jako vždy je to oprvadu inspirace!:) už bych opravdu měla konečně zkusit tu polentu!! Ale jsem na to líná :( :D a je super, že už píšeš, zda to snídáš/ svačíš atd..:) :D jak často máš cheat? :) já vyloženě cheat dny neprovozuji. Když mám chut, tak si to dám:D ale naštěstí mi sladké moc nechybí a když ano, tak se vrhnu na hořkou čokoládu nebo arašídové máslo a to tolik nebolí..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :) a přitom je během 1 minuty hotová :D já to píšu, jen u tý krabičkový mě to nějak nenapadlo :/ tak já si taky nic neodepírám, dám si něco dobrého i mimo to, ale tohle bylo už vážně potřeba! nálada na bodu mrazu, špatně jsem spala, cítila jsem se blbě a moc mi to pomohlo :) jinak cheat day asi budu zařazovat tak jednou za 4-5 týdnů, předtím jsem nic taokvého nedělala, ale uvidím, budu poslouchat moje tělo :)

      Vymazat
  4. Pořádná dávka inspirace. :3
    Ten dort je dokonalej!
    A ta hooodně sladká snídaně fakt boží. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá inspirace ! Máš to opravdu pestré, to já jím stále dokola to samé :D Asi bych někdy měla zkusit rýžové nudle v jiné kombinaci než s kuřecí/sójovou čínou - s ricottouvou brokolicovou omáčkou vypadají moc dobře ! A dort se povedl :) Chtěla bych se zeptat, jestli se skleněné nudle liší nějak od těch rýžových ? Chtěla bych si je koupit, ale když pro mě by bylo 100g balení na jednu porci (nebo spíše ještě pořád málo :D ), tak by mě to vyšlo celkem draho :D
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      no jak se liší, spíš asi složením, skleněné nudle jsou ze škrobu, kdežto rýžové (myslím) z rýžové mouky, ale oboje jsou dobré :) a vyjdou trošku dráž, taky je nejím tolik :) (a taky, jedno balení=1 porce pro mě :D )

      Vymazat