sobota 9. května 2015

Full day of eating I.

Krásnou sobotu přeju.
Dneska jsem si dala refeed day a zvýšila sacharidy o 50g, celkem na 370g. Dlouho tu nic takového nebylo a dneska jsem celý den doma, tudíž se naskytla vhodná příležitost k napsání článku :)
Dnes to tedy vypadalo takto:

banánové ovesné vafle + Caro

banánové ovesné vafle

snídaně (asi 8:10): banánové ovesné vafle s horkými borůvkami, jogurtem, mandlemi, datlovým sirupem + Caro s mlékem 944 kcal B 40 S 122 (46) T 32 v. 17

kuřecí na bazalce s mrkví a jasmínovou rýží, pšeničné chlebíčky

oběd (12:15): jasmínová rýže s kuřecím prsem na čerstvé bazalce, mrkev, 2,5 pšeničného chlebíčku 600 kcal B 32 S 109 (3) T 2 v. 8

kakaová krupicová s banánem, jogurtem a sirupem z agáve

kakaová krupicová kaše

svačina (15:20): kakaová krupicová kaše, banán, bílý jogurt a agávový sirup 393 kcal B 9 S 77 (24) T 5 v. 3

tortillová pizza + pšeničné chlebíčky

pizza z tortilly

večeře (17:50): tortillová pizza s rajčatovým protlakem, šunkou, sýrem, kukuřicí, čerstvou bazalkou + pšeničné chlebíčky 573 kcal B 39 S 59 (7) T 18 v. 4

Cíl: 2510 kcal B 120 S 370 T 60 v. 33, Splněno: 2510 kcal B 119 S 367 T 57 v. 33

Dnešek jsem si užila ve smyslu, že jsem si udělala jídla, co už jsem dloooouho neměla. Asi mám nějaké žaludeční problémy, tudíž se necítím nejlíp. Ale bylo to fajn :) příští týden mě čeká cheat day, to bude teprv něco :)
Krásný zbytek večera! K.

12 komentářů:

  1. Wow, tak to jsou samé dobroty! :) Ještě že jsem se právě naprala tvarohem, jinak bych musela sníst obrazovku :D Jak děláš tu tortilovou pizzu? Vypadá dobře !!! ;)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) mňam, tvaroh! <3
      na pizzu jen potřu tortillu rajčatovým protlakem/spařenými rajčaty, pokladu tím, co mám ráda, okořením a dám na chvilku péct do trouby :)

      Vymazat
  2. To je krása, v životě jsme neviděla hezčí kruoicovou s kakaem a sirupem! Ta jemnost!;-) Já takhle jím tak nějak normálně každý den, takže se mi jídla moc líbí, jinak, nejspíš ti na koneci při u čísla 270 (u sachrů) skočila 2 místo 3 :-) (Cíl měl být nejspíš 370, než 270, viď?^^) a cheat day si moooc užij, moc se těším na další článek!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší! :) hlavně si nic neodpírat :)
      jéje :D děkuju za upozornění, opravím :)

      Vymazat
  3. No teda, to je krása! :) Ty asi nefotíš fotky mobilem, vid?:D :) Ta krupice vypadá úžasně :3 vlastně vše vypadá úžasně! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :) vlastně nefotím ničím jiným než mobilem :D (až se občas divím, jak jsou ty fotky hezké :D)
      :)

      Vymazat
  4. Ta pěna na tom Caru, jak achhh !!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotíš mobilem? O.o tak ty fotky jsou nádherné! Já myslela, že je to zrcadlovkou, fakt :D
    A moc děkuju za komentář :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéje kéž by :D ale už přemýšlím o pořízení nějakého foťáku, přeci jen i tak je o trochu kvalitnější než mobil :)
      a vůbec nemáš zač! :*

      Vymazat
  6. Všechno vypadá skvěle, hlavně ta pizza. :3
    Krupicovou kaši teď jím nějak často.. návrat do dětství. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ;)
      já ji teď taky jím celkem často, je to skoro jako v dětství (kdy ale byla hezky s máslem, cukrem a grankem :3) je to příjemná změna od ovesné (a hlavně velký objem za malá makra, win, win!)

      Vymazat