středa 27. května 2015

Food inspiration 11.

Krásný den :)
Další díl food inspiration je tu! Osobně mám tyto příspěvky nejraději, získávám tak spoustu nové inspirace, když už mi dochází nápady :) Dneska to bude bez nějakého velkého povídání, tak se hezky usaďtě, vemte si k tomu něco dobrého a jdeme na to!
Sladké:

snídaně: ovesno-krupicová kaše se skořicí, malinami, arašídovým máslem a poslední dva kousky čokoládových scones

svačina: podmáslí, banán se skořicí, čokoládové scones

snídaně: cuketová kaše s arašídovým máslem, banánový cheesecake

snídaně: kukuřičné palačinky plněné tvarohem smíchaným s datlovým sirupem, banánem a nahoře arašídové máslo a kakaové boby

snídaně: mrkvový mugcake s horkými borůvkami a arašídovým máslem

svačina: banánový cheesecake a arašídové máslo

cheat day snídaně: croissant plněný arašídovým máslem, banánem, kakaovými boby, k tomu Caro s mlékem, Relax fruktajl a půlka Ritter sport čokolády s příchutí vanilkových rohlíčků

svačina: tvaroh, banán, kešu a hořká čokoláda

večeře: sladká večeře? žádný problém! cuketová kaše s kakaem a nahoře klasika

snídaně: velká improvizační dobrota - podmáslí/kefír s půlkou banánu, kakaem, velkou lžící arašídového másla a vločkami (u mě pohankové lupínky), rozmixovat a nechat nejlépe přes noc uležet

snídaně: jelikož zkoušková jízda byla nehezky brzo, měla jsem s sebou tuto rychlo-snídani, podmáslí s banánem a flapjack s vlašskými ořechy a datlemi

snídaně: avokádu jsem zatím nepřišla na chuť, jediné kde ho jakž takž pozřu je nový objev - avokádovo-banánová nutella, spolu s ovesnými palačinkami dokonalost!

avokádovo-banánová nutella

snídaně: za úspěšnou zkoušku je třeba se odměnit, proto volba snídaně byla jasná - kakaová krupicová kaše s jogurtem, banánem a arašídovým máslem

svačina: cheat day pokračuje - cuketová ovesná se zbytkem vanilkovo-rohlíčkové čokolády, arašídovým máslem a k tomu grahamová sušenka a kousíček mramorové bloku (vzpomínka na dětství <3 )

svačina: zkouška lískooříškového mléka (za mě palec nahoře!) spolu s pšeničnými chlebíčky potřené arašídovým máslem, plátky banánu a troškou skořice

snídaně: další cheesecaková nálož s arašídovým štěstím + čajík

snídaně: rýžová kaše je vynikající a hravě může konkurovat ovesné, tady spolu s mangem, arašídovým máslem a kouskem scones

snídaně: po skoro dvou letech sladká kaše z polenty, s malinami, máslíčkem a dva kousky čokoládových scones

2. večeře: cheat day byl po dlouhé době ve znamení druhé večeře - zkoušela jsem (konečně) slavné Questbar, konkrétně příchuť Mixed berry bliss - tu už teda nejspíš nikdy, moc mi nechutnala, ale postupem času chci ochutnat všechny, tak můžu udělat nějakou recenzi :)

snídaně: čokoládové scones, tvaroh s mangem a skořicová krupicová kaše s arašídovým máslem v prázdné skleničce od máslíčka z Lidlu (fňuk)

Slané:

oběd: kuřecí na pórku spolu s rýží

večeře: slunečnicový chlebík z Kauflandu s Ramou, pečenou šunkou, zeleninou a ve skleničce tvaroh s jogurtem

oběd: je mi sice 18, ale na těstoviny ve tvaru dinosaurů prostě nikdy stará nebudu! :D těstovinky s kuřecím, mrkví a makra dovolila i dezertík v podobě banánové zmrzliny se skořicí (úžasná to věc!)

nejspíš večeře: rýže, paprika, strouhaný sýr

večeře: moje poprvé s quinoou, spolu se sojovými nudličkami a kukuřicí v rajčatové omáčce

hokejová večeře: kuskus, vajíčka, cuketa

večeře: opět chet day - chléb Arizona s polotučným máslem a šunkou, žervé a tvrdým sýrem/hermelínem, zelenina, pažitka + dezert v podobě řeckého jogurtu

večeře: tortillová pizza s rajčaty, hermelínem, Rivalem (sýr na způsob nivy), Eidamem a jasmínová rýže s kari (pro sachry)

asi oběd: kuskus se sojovými kostkami, rajčaty a Rivalem

svačina: toust s velkou kupou sýra zapečený ve vaflovači, jablíčko

svačina: knäckebroty, krůtí šunka, jablko

oběd: penne, cherry rajčata, mozzarella light a olivový olej + bazalka

večeře, která by měla patřit spíš do krabičkového dílu, ale ono to bylo táááák dobré! cizrna se sojovými kostkami, cuketou, rajčatovým protlakem + rýžový chlebíček
Pro dnešek je to všechno, užijte si zbytek týdne, já se nejspíš ozvu až příští týden, o víkendu jedu se skautem na Ohři :)
K.

13 komentářů:

  1. To jsou moc pěkné fotky! :) Ne, opravdu, možná to bude znít divně, ale..! Máš moc hezké nádobí :D
    A taky se mi líbí, jak máš ty kašičky takové jemné, fakt je pěkně zdobíš a vyhráváš si s tím, to mně se nikdy nechce, jen se těším, až ji sním :D :) Celkově se mi líbí, jak máš nápaditá jídla, určitě si něco z inspirace vezmu! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a divné to vůbec není (alespoň pro mě) ;)
      snažím se řídit pravidlem, že se jí i očima :) (i když někdy to co vypadá nepoživatelně je nejlepší!!)
      tak to mě těší :)

      Vymazat
  2. Krásné, moc krásné a pestré, v jídle i nádobíčku:D Já jako čuník samozřejmě nejvíc obdivovala cheat jídla, ty prostě..vedou jako no:D Paráda, ale ostatní máš dokonalé a určitě zkusím pizzu z polenty, já si jí teď nedávno dělala, ale trošku jinak a takhle to vypadá ta tvoje lépe, takže moc děkuju za inspiraci;-) a těším se hlavně na další porci a články od tebe!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta vedou vždycky! :D :) pizzu z polenty jsem dělala jen jednou a to asi před dvěma lety, tahle je z tortilly ;) ale určitě zkus i polentovou, ta je taky fajn :)
      Tak to mě těší! ;)

      Vymazat
  3. I já se snažím, ale ted toho bylo opravdu moc..:) :D
    Přidáš prosím recept na ty kukuřičné palačinky? vypadají skvěle!
    Asi už víš, že tvoje food inspiration naprosto zbožnuju :) dostala jsem hroznou chuť na mugcake :3 a taky na ten banánový cheseecake a tu další dobrotu (zapomněla jsem název :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej.. nestíhám vůbec, ale vůbec nic... :D
      Pokusím se :)
      Děkuju :) já vždycky na to taky dostanu chuť, když prohlížím různé inspirace :D

      Vymazat
  4. Ach, jak já ty tvoje food inspiration zbožňuji ! Vše máš tak krásné, líbí se mi i tvoje porce, žádné troškaření, tělo nešidíš :) A ta vanilkovo-rohlíčková čokoláda zní skvěle ! Já jsem ovocnou Quest bar měla snad jednu a ta mi nechutnala, ale ty ostatní jsou vážně fajn (jen ta cena :-/ ). Čokoládové scones musím vyzkoušet, protože vypadají vážně skvěle :) Jinak já quinou jako přílohu nepoužívám, vyšlo by mě to pak straaašně draho (vzhledem k ostatním přílohám...), vzhledem k tomu, kolik přílohy dávám :D Takže já přidávám do kaše, to pak má takovou oříškovou chuť :)

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) na jídlo nedám dopustit a obzvlášť, když je ho hodně! <3 To teda! Byla sice sladká jak cecek, ale neskutečně dobrá! Mě zatím nenadchla jen ta mixed berrx bliss, ty další byly dobré :) ale přesně, jen ta cena... (a ještě by je mohly prodávat i v normálních obchodech jako jinde ve světě..) určitě zkus, dělala jsem je poprvé a jsou parádní! :) další věc, co je drahá, kdyby tolik nebyla, asi si ji dopřeju častěji :) ale v kaši by mohla být super!

      Vymazat
  5. Jak na tu quinou s rajčatovou omáčkou, prosím? Vypadá to božsky.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tahle je z rajčatového protlaku + koření (buď sušený česnek nebo bazalka), nebo ještě dělám z krájených konzervovaných rajčat a nebo spařím nakrájená rajčata a zase ochutím dle chuti :)

      Vymazat
  6. Já ji tak levně ještě nikde neviděla! O.o a u nás penny ani globus není :( tak si holt musím připlatit, no:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v globusu je jak kdy a v penny jen když je akce, jinak ještě bývá docela za dobrou cenu i v tescu :)

      Vymazat