pondělí 24. srpna 2015

Domácí zdravý Kinder mléčný řez


Krásný poslední prázdninový týden :)
Dnešek je jeden ze dvou dnů, kdy mám od návratu úplně volno, jelikož jsme pořád někam jezdili, něco zařizovali a já byla minulý týden na brigádě. Takže jsem doma moc nepobyla. Ale dneska jsem chtěla zase něco upéct, abych měla co si vzít s sebou na další brigádu a dlouhém rozhodování jsem upekla můj první mléčný řez. Co si budeme nalhávat, jako ten pravý to nechutná, ale chutná to dost podobně a moc dobře! rozhodně jsem nepekla poprvé :) Díky citronové kůře je náplň osvěžující a ani by mě nenapadlo, že je dokonce zdravý! Ale nebudu vás napínat, tady je recept:


na 8 kousků:
- 4 vejce
- 2 lžíce kakaa
- 2 lžíce celozrnné mouky/kokosu/čokoládového proteinu (komu nevadí kokos, já kokos ráda nemám, proto jsem ho tam nedávala)
- 2 lžíce medu/sirupu/cukru
- 1 lžička prášku do pečiva

- 1 vanička tvarohu
- 15ml javorového sirupu
- kůra z 1/2 až celého citronu

Troubu zapněte na 220°C.
Oddělte bílky od žloutků a žloutky smíchejte spolu s moukou, kakaem, práškem do pečiva a sladidlem. Bílky vyšlehejte se špetkou soli do tuhé pěny a opatrně vmíchejte ke kakaové směsi. Dobře promíchejte, přendejte na plech vyložený pečícím papírem, rovnoměrně rozprostřete a dejte péct do trouby na 12 minut.
Hotový korpus nechte vychladnout.
V misce vyšlehejte vidličkou tvaroh spolu s citronovou kůrou a javorovým sirupem.
Vychladlé těsto rozdělte na půlku, jednu půlku potřete tvarohem, přiklopte druhou půlkou a dejte alespoň na hodinu do ledničky. Před podáváním nakrájejte na kousky a můžete servírovat.




Já jsem si je dala na svačinu spolu s našlehaným kakaem se skořicí a byla to mňamka! Je plný bílkovin, takže si ho můžete dopřát klidně i večer :) Takže šup na to! Vaše K.

Kinder mléčný řez

svačinka: zdravý mléčný řez a kakao se skořicí

8 komentářů:

  1. Mňááááááááááám!! :) Tak to vypadá úplně luxusně, mám na to úplnou chuŤ!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) tak do toho, do půl až třičtvrtě hoďky je to hotové :)

      Vymazat
  2. Tak toto musím vyskúšať :) mliečny rez som vždy obchádzala už z dialky, lebo som myslela, že je to kalorická bomba, ale keď vidím tento recept, tak to nie je žiadna katastrofa... a tvaroh proste milujem :)

    http://neverendlessdreaming.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ani originál není tak hrozný :) ale je fakt, že domácí je nutričně hodnotnější, to jo :) a tvaroh je láska <3

      Vymazat
  3. Vypadá to na velkou lahodu, takže recept ukládám a snad co nejdříve vyzkouším! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni to supeer recept ! :) Musím co nejdříve vyzkoušet :D !

    OdpovědětVymazat