sobota 27. prosince 2014

Vánoční (food) inspiration

Vánoce už jsou za námi a my už jen čekáme na silvestra a na Nový rok. A aby nám to čekání uteklo rychleji, jsem tu s dalším článkem, jak jinak než hlavně jídelním :)

svačina: vanilkovo-višňová Hollandia s bílým jogurtem, mandle a čokoládové kuličky

Ježíšek přinesl vaflovač a proto bylo nutné ho vyzkoušet
snídaně: ovesné mrkvové vafle s jogurtem, pistáciemi, granátovým jablkem a agáve sirupem 
snídaně: ovesná kaše s neslazeným sojovým mlékem a pomelem, čokoládové kuličky, pan perníček a celozrnné linecké

tvaroh v akci
svačina: tvaroh s jogurtem a nastrouhanou čokoládou, banán, goji, perníčky

snídaně na Štědrý den: pohanková kaše z celé pohanky (už nikdy víc!) s jablkem, arašídovým máslíčkem, dva páni perníčci a poslední adventní čokoláda

svačina: chléb s arašídovým máslem a banánem (nejlepší kominace <3) a podmáslí

snídaně: ovesná kaše s banánem, panem perníčkem, arašídovým máslem a adventní čokoládou

a i na kamarádku jsem si udělala čas (sice asi po půl roce, ale škola je prostě žrout času.... styď se Kájo!) a byly jsme v kavárně na čaji a tomhle úžasném borůvkovém muffinu s mandlemi

jedny z předvánočních nákupů (lidi jsou fakt v tuhle dobu zlo..)

snídaně: mrkvové lívance s vlašským máslem, vedle podmáslí s borůvkami a cornflakes a na to vše dohlíží můj věrný pan perníček

mrkvové lívance podruhé

jedno z mála cukroví letos - perníčky (a asi jsem úchylná na pana perníčka..)

zdravé čokoládové kuličky dělané podle tohoto receptu

snídaně: kakaové lívance s jogurtem, granátovým jablkem, lískovými ořechy a čokoládkou, vedle podmáslí s cereáliemi

Questky! konečně je měli celkem blízko a ne přes celou Prahu či přes poštu a tak je i já můžu konečně ochutnat (jen si je šetřím na nějakou mimořádnou příležitost ;) )

oběd: kuskus s cherry rajčaty, šunkou a nejlepším syrovátkovým sýrem z Lidlu

večeře: něco ala čína, sojové kostky s pórkem a rýží

Mikuláš: i letos jsem byla hodná a Mikuláš něco přinesl i když až 7. - adventní kalendář, mango, lískové ořechy, dobré z ovsa, quinoa (ještě nevyzkoušená, šetřím si ji), piknik, pikao a jesenka a nový diář (děkuju mami!)

svačina: asi tvaroh s dobré z ovsa a pomerančem

snídaně: ovesná kaše s kakaem, banánem, arašídovým máslem a dobré z ovsa - mimochodem určitě to zkuste müsli/cereálie na kaši jsou super! (stejně jako flapjack)

první adventní neděle a můj věneček se zapálenou svíčkou

svačina: tvaroh s podmáslím, dobré z ovsa a mleté vlašské ořechy

je mi sice skoro 18, ale psát Ježíškovi budu ještě dlouho! :D

večeře: kvalita ani fotka nic moc, zato jídlo hotový orgasmus - polenta s kuřecím, brokolicí, čubricou a olivovým olejem

večeře: kuskus se sojovým masem a cherry rajčaty

snídaně: ovesná kaše se strouhanou mrkví, domácím vlašským máslem a adventní čokoládou

oběd, který putoval do krabičky: palačinky (dělám z bílé mouky) se špenátem a sýrem

každý rok rozvážíme poslední sobotu před Vánoci po Praze Betlémské světlo starou tramvají takže si to zapište a příští rok přijďte!

tramvaj zepředu

večeře: rýže, kuře, lusky, kečup - jednoduché, rychlé, dobré

oběd: rýže, filé pečené spolu s rajčaty a řapíkatým celerem

oběd: barevné těstoviny s mrkví a sýrem

jedno vánoční #selfie

a tady focené ségrou (kvalitka...)

náš štedrovečerní stůl

stromeček s dárečky (to množství mě letos dojalo, opravdu jsem to nečekala :))

a tady vše, co jsem dostala - vaflovač, spousta zdravých dobrot, čokoláda od Mixit, kniha, bavlnky a špagáty na pletení šály, předplatné, skládačku Tower bridge, lampion štěstí, poukaz na oblečení, konopný šampon se sprchovým gelem a lak se skřipcem (snad jsem na nic nezapomněla :) )
Já si letošní Vánoce náramně užila, neměla jsem vůbec žádné výčitky a setkala jsem se zase s rodinou. Jen by to chtělo příští rok ten sníh :)
Mějte se pěkně, užívejte zbytek prázdnin a já přestanu prokrastinovat a půjdu udělat co mám do školy blázen, no co, někdy se to udělat musí.
K.
P.S.: Co jste dostali vy? Co vám udělalo největší radost a jak vnímáte Vánoce?

12 komentářů:

  1. Pááni to je ale fotek! Všechno jídlo vypadá skvěle! hlavně ty kaše, mnam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji tě na instagramu, takže pár fotek jsem už viděla :) Jíš krásně! Hlavně ty tvoje kašičky jsou vždy úžasné :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju! :) je fakt, že kašičky (a celkově snídaně) mám nejraději a vždycky si s jídlem vyhraji, jak se říká, jí se i očima :)

      Vymazat
  3. Ty lívance,vafle,kaše a hlavně pan supr perník .. to je dokonalý! :D Koukám, že hodně používáš podmáslí. Budu ho muset vyzkoušet. :) Potřebovala bych tě domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) pan perníček vždy a všude! :D podmáslí celkem používám, dělám si z něj smoothie, dávám ho k cereáliím a nebo takhle do těst. Je to super věc a hlavně mají větší balení než půllitrový kefír :D dřív jsem si třeba vůbec nedokázala představit, jak chutná, ale po ochutnání jsem zjistila, že je to jak kefír (a i mi víc chutná), takže určitě ho zkus :)
      :D ;)

      Vymazat
    2. Určitě zkusím. Jinak doufám, že se ti daří dobře a váha je taky ok? :)

      Vymazat
    3. Jo daří se mi dobře, děkuju za optání :) váhu ani sama nevim, dlouho jsem se nevážila, ale vím, že je dobrá :) (ale tipuju tak kolem 54 kg)

      Vymazat
  4. Ahoj, krásné fotky! :-) Koukám, žes dostala knížku Hunger games. Chtěla jsem se zeptat, nechybí ti tam stránky? Brácha ji má taky a po straně 144 následuje 177, pokračuje to asi do 192 a pak je stránka 161 a zase až do konce. Celkově mu tam ale 17 stránek chybí (a 177-192 tam je 2x). Snad se nebudeš zlobit, že to není úplně k tématu, ale dost mě to překvapilo a ráda bych věděla, zda to je jen náhodná chyba, nebo je tak celá série. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju! :)
    K té knížce, koukala jsem na to a nic takového tam nemám, takže asi to bude jen chyba výtisku. Zkusila bych zajít do obchodu a vyreklamovat to :) a nevadí, k tématu to je ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, reklamaci máme v plánu. Moc ti to sluší, vydrž :-)

      Vymazat
  6. Krásné jádlo, krásné fotky a moc ti to sluší, a přiznám se, že ti dárečky a dobroty ti strašně závidím, páni... to tak jednou dostat <3 Nádhera!:)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat