sobota 20. prosince 2014

Cvičení, pokroky a cíle

Krásnou sobotu.
Po delší odmlce jsem tu zpět a to rovnou s dlouho slibovaným článkem o cvičení, mých pokrocích a trocha té motivace.

Cvičení
Už uběhly tři měsíce od doby, kdy jsem přestala cvičit opravdu každý den a pořád jedno a to samé (a výsledky skoro žádné). Před třemi měsíci jsem se rozhodla, že to chce změnu a našla jsem si plán, podle kterého jsem cvičila do teď. Bylo to tak, že se cvičí 6x týdně, 4 kola po 7 minutách a střídá se to nohy-ruce-břicho-nohy-ruce-břicho-volno, přičemž já měla rest day v pondělí, kdy máme nejvíc hodin a ani bych to nestíhala + jsem si výjimečně zaběhla 2 km.
A jak to dopadlo? Hned jak jsem podle toho začala cvičit, zjistila jsem, že jsem do té doby vůbec nic nedělala dobře, jelikož výdrž skoro žádná, síla taky moc ne a tak. Ale už po prvním týdnu jsem byla nadšená, síla rostla, svaly se taky začaly trošku ukazovat (hlavně na ruce) a výdrž taky stoupla. Teď kolem Vánoc se chci udržovat nějak v pohybu a od začátku školy se na to vrhnu asi znova a nebo ještě na pokračování, to se uvidí :) Rozhodně bych chtěla ještě trochu zpevnit tělo a nabrat svalíky.
Co se týče i psychické stránky, je na mě vidět, že mi to dělá dobře. Přestala jsem řešit váhu už tak před těmi 2,5 až třemi měsíci, jsem veselejší a víc v pohodě. Už mi to řeklo i pár lidí, že vidí změnu (k lepšímu samozřejmě :) ) a že jsem víc v pohodě a vyrovnaná, a to vidím i na sobě (když se zase skoro celý den směju :) ) A jaké jsou tedy výsledky?
4.8./30.8./29.9./11.10.

27.10./8.11./22.11./15.12.

17.12./18.12./dneska (20.12.)


4.8./dneska (20.12.)
19.6./6.11./dneska (20.12.)

24.3.2013/22.11.2013/dneska (20.12.)


Motivace/inspirace
Lidí, kteří mě inspirují je mnoho, jak z blogového světa tak z instagramového.

B* z Fitfoodmanic
Na její blog jsem narazila úplnou náhodou a jsem za to moc ráda, protože díky tomu jsem našla IIFYM a dokázala se vyhrabat z anorexie jako to dokázala ona. Je pro mě neskutečnou motivací, má moc krásné fotky a a její články mám moc ráda, vždycky se dozvim něco nového, načerpám inspiraci a pak nevím, co dřív udělat :D

Monča
Její blog byl první blog o zdravém životním stylu, ketrý jsem našla jako úplně první a sleduju jí už takové dva roky. Její fotky jsou taky moc pěkné, má dobré nápady a nebojí se kombinovat různé potraviny, které by normálního člověka ani nenapadlo dát dohromady (a to se mi líbí, jelikož si taky připadám, že jím "zvláštní" kombinace :D ) Pokroky má taky úžasné a celkově je super :)

Izzy (@itsahealthylifestyle)
Sleduju jí na intagramu taky už tak ty dva roky, je pro mě asi největší motivací a inspirací, protože i přesto, čím si prošla, tak teĎ vypadá úplně nádherně! Má skvělou postavu, jí všechno a celkem i dost, a srší z ní spoustu energie, která dokáže člověka povzbudit. Rozhodně je to můj vzor a jednou bych ráda byla taková, jako ona (alespoň svými pokroky a tím, jak vypadá :) )

@ifightforlife
Další holčina z instagramu. Začala jsem jí sledovat, když jsem měla ještě anorexii a sleduju jí do teď. Její pokrok je taky úžasný, viděla jsem jí i s malou váhou, ale od doby, kdy se dostala na cílovou váhu, udělala ohromný pokrok. Její vytrvalost v tom nevzdat se je úžasná. pokrok taky velký, jídlo neřeší a vypadá nádherně. Tyhle dvě holky jsou mojí největší motivací.

Kdo vás inspiruje a je vaší největší motivací? Jaké blogy máte rádi?
 vaše K.

2 komentáře:

  1. Zrovna ten tvůj blog čtu moc ráda! :D
    Co je to prosím iifym? a nedala by si sem odkaz na to tvoje cvičení, nebo nepopsala jak probíhá? to jak se střídají cviky po 7 minutách? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší :)
      IIFYM je způsob stravování, který v překladu znamená, že můžeš jíst cokoli "dokavaď se vejdeš do maker", v praxi je to tak, že si vypočítáš svůj příjem s počtem B S T a vlákniny. Jídlo si zapisuješ a snažíš se co nejlépe dodržovat denní příjem živin. Pokud máš dostatek vlákniny, minerálů a vitamínů můžeš si bez výčitek započítat nějakou čokoládu, sušenku nebo třeba když máš ráda něco smaženého tak to. Neexistují clean a dirty potraviny. Prostě jíš na co máš chuť, dodržuješ makra a k tomu i cvičíš. Mě to pomohlo hrozně moc, ale neříkám, že je to pro každého :) jestli chceš o tom vědět víc tak buď na facebooku máme skupinu, nebo jestli umíš anglicky tak se můžeš něco dočíst i tady: http://iifym.com/tdee-calculator/ (zrovna tady si i vypočítáš příjem :) ).
      A k tomu cvičení, cvičím podle Kayly Itsines, její kniha se cviky i s jídelníčkem se dá stáhnout na jejích stránkách (https://www.kaylaitsines.com.au/; je to placené, ale dá se to najít i zadarmo po dlouhém hledání). Cviky jsou tam udělány do dvou kol po 7 minutách a v každém kole jsou 4 různé cviky, každé kolo zopakuješ 2x. Jsem s tím taky nadmíru spokojená :) a hlavně doufám, že teď po Vánocích uvidím ještě lepší výsledky!

      Vymazat