pátek 19. června 2015

Novinky a stálice v kuchyni II.

Krásný večer,
za poslední dobu jsem zase něco nakoupila a chci se s vámi o to podělit :) část už jsem ochutnala, část ještě na to čeká. Ale rozhodně se na všechno moc těším! :)
A co vy? Znáte něco z toho?

čokoláda, meruňková tyčinka, brusinkový sirup
Ritter sportka - čokoláda, která nikdy neurazí, obzvlášť v hořké variantě :)
Milka - nová příchuť konečně i u nás a v akci! Za 16 Kč jsem si musela vzít hned dvě! Doufám, že bude stejně dobrá (nebo i lepší?) jako oreo.
Raw energy - zavítala jsem do Country lifu a abych dostala bodík, přihodila jsem do košíku ještě tuto tyčinku. Měli na výběr z více možností, ale jelikož asi jen ve 3 příchutích (z čehož 1 byla s kávou - ne, díky) nebyl kokos, vzala jsem meruňku s kešu oříšky. Snad bude dobrá :)
Brusinkový sirup - když už sladím, tak jedna z možností jsou sirupy. Ochutnala jsem datlový a agávový, oba výborné, tak jsem chtěla ochutnat i nějaký jiný a mezi borůvkovým a brusinkovým to pro tentokrát vyhrála brusinka, borůvka zase příště :) Na otevření ještě čeká, ať nemám všechny najednou otevřené, takže o chuti napíšu později.

vanilková proteinová tyčinka
Proteinová vanilková tyčinka - proteinové tyčinky mají v DM 3 - cookies, bánánová a tahle novinka vanilková. Co je na ní nejlepší hned po chuti? Na tuhle malou tyčinku padne hned 23g bílkovin! #gainseverywhere Podle mě paráda! Poměr cena a kvalita taky na jedničku, ještě by mohly být bez polevy a Questky by měly útrum!

sušenky a pop corners
Srdíčkové sušenky - náhoda objevená v Penny, nejsou zdravý, ale jsou roztomilý a o to jde!
Pop corners - koupila jsem je čistě ze zvědavosti, moc slané dobroty nejím (jako brambůrky atd.), ale říkala jsem si, co může být špatného na popcornových chipsech?

vanilkové/čokoládové mlíčko
Vanilkové/čokoládové mlíčko - občas se hodí mít mamku, která do práce dostane stará čísla časopisů, v jednom z nich byla i tato mlíčka, do kaší na ochucení ideální!

tortilly, přílohy
Česnekové/tomatové tortilly - tortilly jsou super a tyto ochucené obzvlášť. Ráda si je dávám se sýrem, šunkou a zeleninou nebo je pomažu žervé/tvarohem/čímkoli a k tomu zelenina
Rýžové těstoviny - bezlepkové těstoviny jsou občas jako změna fajn, a aby to nebyly jen nudle, chci ochutnat i normální těstoviny z bezlepkové mouky
Polenta - klasika, dobrá na sladko i na slano

jahelné/pohankové pukance
Jahelné/pohankové pukance - ráno na kaši, do jogurtu, nebo i jen tak, dobré jsou vždy. Poprvé jsem je viděla někdy ke konci února v Brně, v Praze ale ani zmínka, proto jsem zastřihala ušima, když se objevily v letáku a udělala jsem pěknou zásobičku :3

 celozrnná mouka, křupavá srdíčka
Křupavá srdíčka - měla jsem banánová s kakaovými boby, na papájová jsem zvědavá, třeba i mile překvapí :) do jogurtu nebo na kaši jsou nejlepší!
Celozrnná mouka - zatím nejlevnější, co jsem kde viděla, jsem na ní moc zvědavá, když tak jí budu kupovat častěji (a alespoň vím kde :) )

To je ode mne dneska všechno, omlouvám se, že toho teď moc nestíhám, ale tábor a Japonsko jsou už za dveřmi a přípravy vrcholí. Ale potom to už bude zase dobrý :) (do ledna, pak začne stres s maturitou :D )
Mějte se fajn! K.

6 komentářů:

  1. Mmm, ty čokošky jsou top, hlavně rittersportka! A brusinkový sirup jsem měla už dvakrát, je výborný za mě, ale ještě lepší je borůvkový^^

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo ty pukance neznám! Zkoušela jsem jen rýžové a nebyly špatné! Jinak tu raw energy jsem měla taky a chutnala mi :) já kávu taky nemám ráda :D a s milkou na mě ani nechod.. ted jsem jednu čokoládu snědla na posezení a je mi blbě :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v podstatě taky ne, ale chtěla jsem zkusit i něco jiného :) a burizony jsou super! já kávu nemusím, spíš to Caro či tak :) a na milku jsem zvědavá a bojím se, aby to taky neskončilo s celou tabulkou :D

      Vymazat
  3. čokolády jsou nejlepší! :D Mě teda ale víc chutnala ta oreo :) Pukance jsem si teď kupovala v dmku a samozřejmě sem vzala i ty tyčinky... a jsou suprový! :D raw enwrgy tyčinku jsem měla zatím tu čokoládovou (protože prostě miluju čokoládu :D ) a byla moc dobrá :) No a dneska jsem byla nakupovat v tescu a nakoupila jsem si asi milion Magnum zmrzlin... nikdy mi to moc nechutnaly a pak jsem jednou dala to tiramisu a jsem na tom závislá :D :D a navíc byly ve slevě... tak nekup to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, která mi padne do oka víc :) a na Magnum se taky chystám, měla jsem ji asi tak jednou za celý život, ale teď ty příchutě vypadají lákavě :3

      Vymazat