úterý 30. června 2015

Týden snídaní v obraze aneb snídaně není nuda

Snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne. Jdu spát a myslím na snídani většinou. Ráno se probudím a v 99% mě z postele dostane právě myšlenka snídaně. Dřív jsem nesnídala, jen výjimečně, když jsem byla na výpravě se skautem a nebo na táboře a dovolené. Sice jsem toho moc nesnědla, ale alespoň něco. Před dvěma lety jsem se rozhodla sama se sebou něco udělat a prvním krokem bylo zavedení snídaně. Žaludek si pomalu zvykal a snídaně se stala nezbytnou součástí mého dne. Klidně si kvůli snídani přivstanu (a kecy, že nenajdete 15 minut ráno na snídani si nechte, nasypat vločky/müsli do jogurtu a k tomu přikusovat ovoce nezabere ani 2!), nasnídám se v klidu a pak jdu tam, kam potřebuji. A to i když zaspím!
Neříkám, že je nutné snídat nějak moc, každému vyhovuje něco jiného, někomu stačí jablko, někdo zase bez vydatné snídaně není schopný fungovat. Rozhodně zastávám názor, že by se mělo ráno alespoň něco malého zakousnout, ať je to, co je to.
Ale dost řečí, o tom dnešní článek není. Chtěla jsem vám ukázat, co jsem za uplynulých 6 dní měla ráno na talíři/v misce a ukázat, že (zdravá) snídaně nemusí být nuda. Takže hezky se posaďte a jdeme na to!

čtvrtek 25.6.2015
 Čtvrtek - po výletě jsem dostala chuť na pečenou ovesnou kaši, tak jsem po příjezdu vzala vločky, jogurt, vejce, nastrouhanou cuketu a jahody a už se peklo! Před olympiádou přišla vhod :)

pátek 26.6.2015
 Pátek - co na poslední den školy? Přeci vafle! Tady kakaovo-cuketové s ovocem se zahrádky a arašídovým máslem, no nebudu lhát, byla to neskutečná dobrota!

sobota 27.6.2015
 Sobota - v sobotu na mě něco lezlo, ale snídaně to zachránila. Cornflakes s mlékem, jahodami a arašídovým máslem. Cornflaky s mlékem jsem dřív nesnášela, nechutnalo mi to, jak byly "rozleptané/rozmočené", ale dneska mi to už chutná a dokonce to i vyhledávám :)

neděle 28.6.2015
 Neděle - sice by měla neděle patřit lívancům, ale komu to vadí? Šmakounu jsem přišla na chuť a na druhé ochutnání, nejvíc mi chutná jenom takhle na pufovaném chlebíčku, k tomu jsem měla i ovesnou kaši s broskví, datlovým sirupem a arašídovým máslem.

pondělí 29.6.2015
 Pondělí - můj první prázdninový den, sestra šla do školy, rodiče do práce a já se doma válela a užívala si dobrého jídla. Jáhlová kaše s rybízem ze zahrádky a arašídovým máslem, k tomu jako "dezert" kokosový chia pudink s bezlepkovými sušenkami ze swapu #jidlozajidlo.

úterý 30.6.2015
Úterý - dnešek ve znamení cheat day, ale i tak jsem začala celkem zdravě :) Louhovaný preclík s cream cheese z amerického týdne se směsicí sýrů a šunka, smoothie (banán, jahody, žluté maliny, podmáslí) s trošičkou zapékaného müsli a celá (:3) Milka chips&ahoy (která velmi těžce konkuruje Milce oreo).

Co vy a snídaně, snídáte pravidelně, příležitostně a nebo nejste snídaňový typ? A pokud snídáte, jaká je vaše oblíbená snídaně?
K. :*

6 komentářů:

  1. Tak ta první snídaně je nejbožejší!
    Já nejsem snídaňový typ, většinou mi stačí kus ovoce a těšim se spíš na oběd nebo večeři. :D
    Když už snídám ve větším, je to smoothie, nějaká domácí buchta, ovocný salát... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem stejný případ :D, dřív jsem sice snídala ale max. jogurt, ted je to moje největší jídlo dne a vždycky se na něj těším. Nesnáším když mi někdo tvrdí že na to nemá čas,to jsou jen výmluvy. Njeraději snídám vafle/palačinky/lívanečky s jogurtem,ovocem a ořechy , v zimě kaše ale taky mám ráda vajíčka na mnoho způsobů,nejlépe na žitném chlebu s avokádem a lučinou :).

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, styd se za tvé neustálé kaše, kaše, mugcake a zase kaše! :D jinak jak děláš tu pečenou kaši? Nejdřív uvaříš normální kaši a potom ji zapečeš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jdi, vždyť i kaše jsou super! :)
      nene, na tuhle jen smíchám vločky s jogurtem a vajíčkem, přidám do ní to, co tam chci (kakao, ovoce, cuketu, oříšky, koření, ...) a upeču :)

      Vymazat