pondělí 23. března 2015

Inspirace z kuchyně

Poslední článek 6.3.? Fuj, měla bych se stydět. Ale blíží se prázdniny a s tím i trocha volného času navíc, tak snad se mi podaří sepsat těch článků víc :) Dneska to bude zase inspirace, protože fotek se mi od posledně nahromadilo až moc a chci se o ně podělit :) A co si dopřáváte vy?

večeře: začneme netradičně slaným jídlem, jáhly s kuřecím, brokolicí a pórkem ze zahrádky

svačina: tvaroh s banánem, kešu oříšky a hořkou čokoládou

snídaně: kakaová ovesná s jahodami, arašídovým máslem a agávovým sirupem

večeře: 2 vejce, žitný celozrnný chléb, okurka a rajčatová polévka s olivovým olejem

snídaně: dvoubarevný banánový "cheesecake" (recept dodám) s arašídovým máslem a v pozadí podmáslí s pohankovými lupínky

snídaně: moje nejoblíbenější snídaně? rozhodně ovesná kaše! tady s granátovým jablkem a máslíčkem

oběd: rýže, kukuřice, maso s bazalkou

svačina: jedna iifym svačina - kakaové kuličky s tvarohem

znovu dvoubarevný "cheesecake"

oběd: kukuřicovo-mrkvovo-masová směs s rýží

snídaně: řepové vafle, část jen s pb, část s tvarohem/jogurtem, banánem a agávovým sirupem

snídaně na hory: pohankové křupky, bílý jogurt na pití a řepové brownies s arašídovým máslem

svačina z hor: tvaroh s minipiškoty <3

večeře: kukuřičné palačinky se špenátem, okurkou a sýrem

snídaně: před mojí první jízdou v autoškole - kukuřičná kaše s chilli čokoládou, malinami a arašídovým máslem, řepové brownies s tvarohem a karamelovo-vanilkový černý čaj

z blízka

večeře: skleněné nudle s masem, pórkem, mrkví a arašídy

svačina: řepové brownies a zdravé kakao s mini marshmallows (dárek od sestry k narozeninám)

snídaně: mrkvové lívance s čokoládou, datlovým sirupem, arašídovým máslem a jogurtem

svačina: tousty s tvarohem/arašídovým máslem a mrkví

oběd: kokosové celozrnné palačinky s tvarohem, banánem a arašídovým máslem

snídaně: ovesná kaše přelitá kakaem + banán a arašídové štěstí

lískooříškové máslo - nová závislost!

večeře: to když mám jízdu v době večeře, tak ji mám na dvakrát! celozrnný žitný chléb se žervé, mrkev, kuřecí šunka

Cheatday snídaně: ovesná kaše s čokoládou (hořká a praskající), jahodami a Piknik

svačina: podmáslí, banán, jahoda, skořice, kukuřičné chlebíky a arašídové s lískooříškovým máslem

svačina: jogurt s kešu oříšky, mrkev

oběd: super špaldovo-pohanková vřetena, šunka a paprika

snídaně: ovesná kaše s borůvkami a lískooříškovým máslem

snídaně: čokoládový jablečný chlebíček s hořkou čokoládou, arašídovým máslem a k tomu Caro s mlékem

snídaně: to samé jen bez čokolády

oběd: miluju kari! a cuketu! cuketa s kuřecím na kari, rýžová smetana a rýže

večeře: vřetena s masem, sýrem a cherry rajčaty

večeře: maso s mrkví a rýží

snídaně: a další pečení - banánový chlebíček s arašídovým máslem a vedle bylo ještě podmáslí

oběd: nevzhledné těstoviny s rajčatovým pyré, cuketou a uzeným tofu

snídaně: banánový chlebíček s arašídovým máslem a jogurtem

snídaně: snídaně mimo domov - ovesná kaše s banánem a máslíčkem, celozrnný bagel s moravským mase a okurkou


snídaně: ovesná s tvarohem a máslíčkem

večeře: celozrnné špagety a špenátová cottage směs s česnekem

svačina: krupicová kaše s hořkou čokoládou a rybízem
Uuf, toho zase bylo. Doufám, že tu najdete inspiraci :) Krásný zbytek týdne! K.

8 komentářů:

  1. Když vidím ty piškoty, vždycky si je strašně ráda dávám s přesnídávkou, jako v dětství^^ A mini marshmellows jsou super! A lískooříškové máslo je sen, stejně jako ostatní, třeba z vlašských ořechů, ale i kešu, mandlí...bože, snědla bych sklenice na posezení (kdybych na to měla:DD) kupuješ si od Nutspreadu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ale piškoty mám spíš spojené buď s pudinkem, nemocí a nebo Vánoci :) Máslíčka všeho druhu jsou boží! Ať žije domácí výroba :) A to lískooříškové mám domácí :)

      Vymazat
  2. Můj oblíbený článek! :) těším se na další Kájo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu si pomoct, ale máš prostě jedny z nejlepších inspirací! :3 nechceš mimo recept na cheesecake přidat tay na ten jablečný chlebíček? :3 a kaši taky miluju! Vůbec bych neřekla, že už chodíš do autoškoly O.o tak ti přeji hodně štěstí!! a vše vypadá samozřejmě skvěle :) joo a jak jsi udělala ty kukuřičný palačinky? :) z kukuřičné mouky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší! ;) no, on se mi ten chlebíček úplně nepovedl, sypal se, takže spíš ne, ale recept jsem měla odtud: buracek.blogspot.cz :) a kaše je nejlepší! jakákoli :D
      to já bych taky neřekla :D ale děkuju :) je to celkem v pohodě :)
      děkuju :)
      je to jako normální palačinky - mléko, vajíčko a kukuřičná mouka ;)

      Vymazat
  4. Mě právě zpočátku to uzené tofu vůbec nechutnalo:D ale ted jsem si ho velmi oblíbila! :) Mě sladké věci taky neví, naopak :D den bez sladkého si nedovedu představit, ale toto je na mě až moc..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě celkově tofu moc nejelo, pokud jsem ho dobře neochutila kořením, ale teď mi nevadí jen tak, neochucené, nesolené :) a nemít alespoň 1 sladké jídlo za den? nemožná! hlavně ráno si nedokážu představit slanou snídani... A jo, sladké je v pohodě, ale co je moc, to je moc (jako to kešu máslo :D )

      Vymazat