pátek 6. března 2015

Řepové vafle

Krásný páteční den, jsou prázdniny a to znamená jediné - více času na snídaně! Doma se mi ještě válela nevyužitá řepa, jejíž část padla na brownies, tak jsem jí vzala a ve středu si udělal vafle :)

s banánem, tvarohem s jogurtem, agávovým sirupem a domácím arašídovým máslem, lahoda!
na 5ks
100g ovesné mouky (rozemleté vločky)
1 vejce
100g na jemno nastoruhané řepy
100ml rostlinného mléka + 50ml vody
lžičku bílého jogurtu (ne nízkotučný!)
1/2 lžičky sody
sladidlo dle potřeby

Řepu smícháme s vejcem, mlékem, vodou a jogurtem, přidáme ovesnou mouku a sodu a zamícháme. Kdo sladí víc v této fázi dosladí sladidlem dle vlastního výběru, já nesladila a stačilo mi to :) (nebo použijte 1/2 banánu). Vaflovač vymažeme (pokud je to nutné), předehřejeme a dáváme do něj těsto. Necháme péct cca 6 minut. Hotové vafle podáváme potřené jogurtem/tvarohem s banánem a agáve sirupem nebo s arašídovým máslem (je to čistě na vás ;) )
Řepy se ve vaflích nebojte, není tam poznat. Přeji dobrou chuť! K.


6 komentářů:

  1. ty jsou skvělý! :3 hned bych si je udělala, škoda, že nemáme doma řepu :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem je včera zkoušela a jsou vážně výborné !!! Moc děkuji za tvé skvělé recepty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vypadají opravdu dobře! Hned jak koupíme řepu je musím zkusit. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat