neděle 24. května 2015

Novinky a stálice v kuchyni I.

Krásný víkend :)
dneska jsem tu zas a znovu, tentokrát s novou rubrikou Novinky a stálice v kuchyni, uvidíme jak často se tu bude objevovat :)
Dneska to z velké části to, co mi doma nesmí chybět. Tak jdeme na to!
čokoláda & oříšky
Čokoláda - nejraději mám hořké čokolády, ale nepohrdnu ani mléčnou či bílou. Ze značek u mě vede Lindt (s chilli) a Schogetten.
Oříšky a semínka - ořechy všech druhů - kešu, mandle, lískáče, domácí vlašáky, chia semínka, ... když není chuť na máslíčko (no dobře, kecám, ta je vždy! :D ) dám si je ráda, buď je jen tak chroupu nebo do tvarohu/jogurtu.
žervé
Žervé - nejčastěji mám z Lidlu či Globusu od jejich značky, jsou nejlevnější a i tak dobré. Někdy si dopřeju i od Gervais (česnekové, s ředkvičkami) nebo tohle od Lučiny. Nejvíc mi chutná to pažitkové.
rostlinná mléka I.

rostlinná mléka II.
Rostlinná mléka - kaše s mlékem je dobrá, ale někdy to chce změnu. Pak sáhnu po nějakém rostlinném mléce, která ale nepoužívám pořád, jen příležitostně kvůli jejich ceně.
Značek jsem vyzkoušela spoustu - Alpro, Alnatura, nějaké z Intersparu, Tesco organic a nově Soja drink.
Alpro - Alpro vyhrává chuťově, chutnají mi obyč sojové, vanilkové, čokoládové, kokosové (jedna z mála věcí, kde mi kokos nevadí) a lískooříškové. Jsou nejdražší, ale nejlepší.
Alnatura - asi nejlevnější na trhu, chuťově už horší, ale v kaši to není tolik poznat.
Interspar - měla jsem jen čokoládové a když se ohřeje, chutná jako horká čokoláda! <3
Soja drink - nově objevené z Kauflandu, myslím, že se dost vyrovnají Alpru, cenově jsou úplně někde jinde a mají asi 4 varianty - sojové, vanilkové, čokoládové a sojovo-rýžové.
Tesco organic - ochutnala jsem pouze neslazené sojové a je výborné! Dávám ho do kaší hlavně, když si na ní chci dát něco hodně sladkého, tak aby to bylo vyrovnané. Jinak i jen tak je moc dobré :)
Quest bar tyčinky

proteinové & energetické tyčinky
Proteinové a energetické tyčinky - odměna za zkoušky v autoškole, Questbarky jsem chtěla vyzkoušet už hooodně dlouho, jen ta cena mě vždycky odradila. Ale naskytla se výhodná sleva, kdy mě jedna přišla na cca 46,- Kč (no kdo by to nebral!) a tak jsem tam letěla hned natřikrát. Ochutnala jsem zatím jen Mixed berry bliss - chuťově nic moc, uvidíme co ostatní. Od Aminostar jsem měla zatím jen banánovou a byla jsem zvědavá na tuto příchuť - uvidíme :) A Chimpanzee energetické tyčinky jsem vzala ze zvědavosti (když už jsem měla tu slevu :D), hodlám jednu z nich vyzkoušet během týdne, ale vypadá to, že budou dobré :)
tyčinky
 Tyčinky - ořechové z Lidlu kupuji pravidelně, beru si je na svačinu spolu s nějakým kysaným nápojem jako rychlovku, když máme pětiminutovou přestávku. Chuťově mi nejvíc chutná s mandlemi a medem, kdyby na ostatních nebyla ta poleva, bylo by to lepší.
Ovesné tyčinky rovněž z Lidlu, čekají na premiéru (ale nejsou máčené, to já nemám ráda, takže to vypadá dobře :) )
Flapjacky - flapjacky od Wholebake mám vyzkoušené téměř všechny (až na kokos-kešu, holt kokos...) a všechny jsou moc dobré :) Rozplývají se na jazyku, jsou trochu sladší (ale to občas neuškodí) a hodí se jako rychlá svačina nebo i na snídani. Dobré jsou také rozdrobené na tvarohu/jogurtu. Nejmíň mě nadchla asi příchuť zázvor-hořká čokoláda, vadil mi tam zázvor, který taky nemusím.
arašídové máslo <3
 Arašídové máslo - samozřejmost, bez které by ani nemohl začít den. Zkoušela jsem z Lidlu, Kauflandu, od Alnatury, domácí a s kešu z M&S. Máslíčko z Lidlu a domácí jednoznačně vedou, z Kauflandu jako levná nouzovka (třeba na cesty - tam se hodí plastová sklenička) taky dobré, ale od Alnatury a z M&S už nikdy. Ne že by nebyla dobrá, jen mi nejela tolik, Navíc to z M&S bylo až moc sladké a úplně překrylo chuť ořechů..
sezamová pasta s medem
 "Tahini" s medem - včerejší úlovek z Lidlu, s 30% slevou (takhle stálo asi 50,- Kč, jinak bych těch 70,- Kč za takovouhle skleničku nedala). Byla jsem hrozně zvědavá, větší zálusk jsem sice měla na tu kakaovou pastu, jenže ta byla za plnou cenu. Ze sezamu jsem ještě nic takového neměla, takže jsem zvědavá :) (ale podle názvu by to mohlo chutnat jako medomáslo :3)
datlový/agávový sirup
 Sirupy - normálně nesladím, ale když už na to přijde, volím buď banán (nejčastěji) nebo tyto sirupy. Agávový je víc sladký, datlový má zase specifickou chuť oba jsou moc dobré a ráda si s mini něco přisladím :) dají se použít na kaši, mugcaky, lívance, do pečení nebo na jogurt, tvaroh, ...
vločky
Vločky - kaše je jedna z nejoblíbenějších snídaní. Nejčastěji se u mě najde ovesná, na kterou používám po objevení jemných vloček už jen a jen ty (mám je z Lidlu). Pro zpestření ovesnou míchám s jáhlovými vločkami nebo krupičkou a pak také dělám rýžovou kaši. Vločky kupuji zásadně od Araxu, jsou nejlepší (a nejlevnější).
To je pro tentokrát všechno, užijte si zbytek neděle! K.

10 komentářů:

  1. Káji, za tuhle rubriku máš u mě palec hore, ty mám totiž moc ráda! A snad budeš přidávat častěji:-)
    Tu bílou schogetten jsem nedávno zkusila poprvé,nikdy jsem bílé nejedla a ted si je zamilovala:D Ale u schogetten neznám ani jednu,která by mi zatím nechutnala:D
    S těmi mléky jsi mě dostala, jsi jak já, všechny možné i nemožné a také si je nechávám na kaše, dávám jen trochu pro chuť, ale miluju je i samotné k pití^^ (Jinak mléko jako takové nepoužívám vůbec, už roky, nikde a nijak:))
    Tý jo, já questky kvůli ceně neměla nikdy:( Za takovou cenu to máš super, kdo by je nebral:) A Flapjacky jsou mňamózní, já mám doma kokos a pecanovou - úžasné:) (Hlavně kokos zkus příště:))
    Máááslíčka...<333 :) A Tahini je super! A s medem nejvíc super!:D A sirupy také miluju ke slazení, teď mám doma brusinkový a je skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda! :) chtěla bych sem přidávat i nadále, uvidíme, kolik se toho nakupí :)
      Schogettenky jsou super! hlavně mají samostatné kostičky (velké plus pro výrobce) a příchuti taky rozmanité :)
      Já mám obyčejné mléko moc ráda, jen mě tolik nezasytí a proto ho dávám do kaší (bez mléka kaše prostě neni ono) a právě někdy pro změnu dám i to rostlinné :) ale některá jsou dobrá i samotná :)
      Questky jsou takový "hit", který jsem prostě musela ochutnat! Jen cena byla vždy odrazující :/ Akorát asi kokosový nezkusím, kokos fakt nemusím :D /
      Mám se na něj těšit? :3 jsem na to fakt zvědavá, doufám, že to bude dobré :) Ze sirupů jsem přemýšlela právě ještě o brusinkovém nebo borůvkovém, tak až budu zase jednou v Country lifu tak ho asi vemu :)

      Vymazat
  2. Týjo, tomu říkám hezká dávka jídla! :D
    Jak vidím, tak ta rostlinná mléka máš vážně ráda, že? Za kolik kupuješ to od Alpra? :)
    Questky bych taky chtěla vyzkoušet, ale nemůžu je nikde sehnat a objenávat si je z internetu se mi nechce :/
    Oříškové tyčinky miluju! Ty z Lidlu jsem ještě neměla, ale vypadají moc dobře! A tyhle Flapjacky od Wholebake zbožňuju! Sice jsem měla zatím jenom 2, ale i tak :D A mě právě ten zázvorový s čokoládou chutnal úplně strašně! :D Ty nemáš ráda kokos? Já ho dřív taky vůbec nemusela, ale nakonec se z toho vyklubala velká láska a teď jsou z nás kámoši :D
    Jů máslíčko! Už potřebuji americký týden v Lidlu, protože už mám jenom jednu skleničku a nevím, jak dlouho s tím vystačím. Budu tu konzumaci muset trochu omezit :D
    Tu sezamovou pastu mám taky, akorát tu kakaovou a ta je teda naprosto úžasná! Skvělá náhražka nutelly, kdyř člověk honí mlná. Tahle s medem bude určitě taky moc dobrá :)

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne, dávám je vážně jen pro zpestření jídelníčku, jinak jsem stále věrná normálnímu kravskému :) A od Alpra kupuju jen když jsou v akci a vychází to tak kolek 50 Kč ta velká.
      Taky je nerada objednávám z internetu, ale naštěstí máme poblíž Vitaland tak tam zkus kouknout, jestli ho máte poblíž :)
      Tak to je určitě zkus! Nejlepší jsou ty žluté (ale ostatní jsou taky fajn). Bohužel, kokos ani zázvor nejsou mí kamarádi :D :/ ale se změnou chutí souhlasím, dřív jsem nemohla houby ani strčit do pusy a teď je miluju! (až na smaženici :D )
      Slyšela jsem, že by měl ani ne do měsíce zase být ;) (takže všichni připravit a v pondělí ráno zaútočit na Lidl! :D )
      Tu musím prostě mít taky! :D kakao je super a v téhle kombinaci určitě obzvlášť!

      Vymazat
  3. Takové rubriky já zbožňuji (ikdyž peněženka asi ne :D ), protože se vždy inspiruji a pak pátrám v obchodech po některých potravinách :) Quest bar za 46 ? To je ráj ! Já jsem již měla možnost je ochutnat, myslím, že jsem vychytala nějakou slevu, když byly za 48 Kč, ale to už je pár měsíců, dala bych si zase, ale ta cena je vážně hrozná :(
    Tyčinky z Lidlu jsem ještě neměla, ale Flapjacky miluji :) Máslíčka jsou jasná věc, bez těch ani ránu :) Já jsem na to v Lidlu taky koukala, ale mám teď doma tahini ze zdravé výživy, které si osladím vždy sama a to mi vyhovuje :) Já mám ze sirupu nejraději datlový <3 Nejvíce mi chutná v kombinaci s banánem a PB :) A bez vloček taky ani ránu :) Pro mě jsou nej ty ovesné :)

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je bohužel hrozná a dost bych byla ráda, aby byly k dostání normálně v obchodech (jako všude jinde, že...). Ale pokud máš O2, tak tam docela často bývá sleva do Vitalandu, tak se na to můžeš zkusit kouknout ;)
      A zbytek? Moje slova! <3

      Vymazat
  4. Čokolády prostě patří k životu, já jsem velkým milovníkem těch hořkých :) A řadím se mezi velké ořechomily, takže oříšky na jakýkoliv způsob, ať už máslíčko či jen tak chroupat, to je moje :3 Rostlinná mléka jsou zajímavým zpestřením jednou za čas, spíš kvůli těm financím, že jsou drahá.. Questky jsou prostě asi nejvyhlášenější, musím jich taky nakoupit a poochutnávat více :) (plač peněženko :D ) Tyčinky z Lidlu neznám, ale flapjacky jsou klasika! :) A sirupy? Ty přímo miluju!!! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je aspon nákup! Ty tyčinky.. to je radost :3 ale já bych takovou zásobu mít nemohla, hned bych to snědla :/ :D jakmile mám něco takového blízko, tak jen jím a jím! :D a od pondělí americký týden! juhůů! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou moc fajn! :) jinak já se o to bát nemusím, mě vydrží celkem i dlouho, prostě jak chci :)
      Jo, jupí jé, konečně to nastalo! Sice zrovna, když jsem byla na výletě, ale mamka zařídila a doma na mě čekalo 6 krasavců a javorový sirup :3

      Vymazat