sobota 11. října 2014

Tak trochu ze života

Ahoj!
Je to tu, konečně mám za sebou jedno hektických období, kdy nic nestíhám, mám toho hromadu a pomalu se hroutím... Ne tak hrozné to zase není, i když párkrát bylo namále. A jak to se mnou teď je?

Pohled z Roudnické rozhledny

Já, anorexie a cvičení
Z nemocnice jsem odešla s 52,6 kily, na začátku prázdnin trochu zhubla, ale poté zpátky nabrala a to ještě o trochu víc. Momentálně nevím přesně kolik vážím, mám něco málo nad 53 kilo, ale nic neřeším, jsem celkem spokojená, mám (už dva týdny) nový cvičební plán (o kterém snad někdy napíšu) a vidím výsledky. Jím pořád celkem dost, i když je to méně než o prázdninách, ale tam byl taky úček nabrat a ne udržovat :) Můj cíl je momentálně takový, že chci nabrat svou původní sílu, ne li ještě víc, zpevnit postavu a do toho moc a moc jíst :) Jinak za ty dva týdny, co cvičím jinak, vidím, že síla se mi vrací zpět. Kliky už zase dělám poctivé pánské, nožky už si taky zase zvykají a já jsem jen ráda, že sílím (a to i na mysli). Za prázdniny se ve mě něco zlomilo (asi díky tomu, že mě naštvalo, že jsem přes tábor zhubla) a stal se ze mě úplně jiný člověk. Jídlo neřeším, užívám si ho a nejraději bych jedla mnohem, mnohem víc (ale to by ze mě pak byla kulička a to nechceme :D ) Prostě dostala jsem konečně tu příšeru z hlavy a začala jsem žít "nový" život :)

Večeře: skořicová ovesná s ostružinami a kešu

Škola
Srpnové zkoušky jsou naštěstí za mnou (třikrát hurá!) a škola mohla začít jako každý rok. Ve třídě jsou super, bavím se s nimi skoro jako by se nic nestalo :) Teď akorát skončilo jedno z období, kdy máme v jednu chvíli strašně moc a moc testů (že mi z toho jde hlava kolem). Známky jsou jinak asi tak jako bývaly dříve, takže ani nijak velké zlepšení, ani nijak velké zhoršení (prostě mám radši tu biologii, chemii než abych se učila fyziku, matiku a tak no, geny se prostě nezapřou :) ), i když teď vidím malé zlepšení (no jo těsně před maturitou ze mě ještě bude šprt :D ).

Známá z instagramu: ovesná s banánem, granátovým jablkem, ostružinami a máslíčkem z Lidlu

Skaut
Možná někteří víte, někteří se to dozvíte teď, ale již desátým rokem chodím do skauta. Je to tam moc fajn, asi bych si ani nedokázala představit, že bych tam přestala chodit úplně. Dřív jsem byla na výpravách skoro každý víkend, chodila na schůzky a i s ostatními kroužky jsem pak neměla dohromady moc volného času, což mi ale nevadilo :) Už od loňského roku je to trochu jinak, jezdím na výpravy čím dál tím méně, na schůzkách se objevuji jen málo kdy, ale pořád jsem aktivní, pomáhám s chodem a jsem ráda, že se občas s ostatními vidím :)

Výprava minulý víkend na Říp

IIFYM
Ták a konečně i něco o jídle :D jak už jsem psala dříve, od prázdnin jedu pořádně iifym. Tento styl stravování mi vyhovuje, dokonce můžu říct, že mi pomohl uzdravit se (ne že by to bylo 100%, ale z takových 99% už ano, a to je super pokrok, když si vezmu jak jsem na tom byla ještě na začátku července). Už si nic vcelku neodpírám, dopřeji si klidně cokoli na co mám chuť, nedržím se přesně toho, že za 3 hodiny musím jíst ať se děje co se děje, i když nemám hlad, ale spíš to, že když ten čas ve škole je (a že občas ani ta 5 min přestávka nestačí :/ ) tak se nasvačím (ale většinou stejně ten hlad už mám :D).

Dnešní snídaně: ovesná kaše v čokoládovém sojovém mléce s banánem a máslíčkem
Tak a to je asi zatím ode mě vše :) Jestli máte ještě nějaké dotazy, ptejte se, ráda je zodpovím :)
Hezký (pro mě konečně alespoň trochu volný) víkend!
K.

4 komentáře:

  1. Ahoj Kájo, jak děláš,že máš to máslíčko tak tekuté na tý kaši? Je to asi domácí viď a ne to z Lidlu .. ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To domácí mám tekuté, ale to na fotkách jsou ta z Lidlu :) jen to dám na chvilku do mikrovlnky zahřát :) a ona to potom ta kaše i sama ohřeje, takže tam nikdy nezůstane netekuté :)

      Vymazat
  2. Ahoj, to jsem ráda, že ses zase ozvala! A že jsi zdravá a snad i šťastná ;-) Hodně štěstí, ať ti to vydrží :-) K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ono to bylo teď právě takové hektické, takže jsem ráda, že mám zase čas psát :)

      Vymazat