sobota 9. srpna 2014

Domácí arašídové máslo

Ahoj!
Dnes jen rychle, pro mnoho z nás je arašídové máslo nepostradatelnou součástí jídelníčku (na kašičce, pečivu neb jen tak rovnou ze sklenice) a jelikož je to tak i u mě, zkusila jsem si vyrobit domácí. No co vám budu povídat, bála jsem se toho a to dost dlouho, ale zjistila jsem, že nebylo čeho. Můžu poděkovat našemu mixéru, že to přestál v pohodě (chudinka) a umixoval mi úžasně jemné arašídové máslo.



Domácí arašídové máslo
- vámi požadované množství arašídů (já použila pražené solené)
- mixér
- pevnou vůli a nebát se

Je to lehké jak facka, vezmete mixér, hodíte tam arašídy a mixujete do vámi požadované konzistence. Pro crunchy verzi dejte stranou trochu rozmixovaných kousků arašídů a na konci je tam zamíchejte.

A můžeme vychutnávat dle libosti (nejlépe na teplé ovesné kašičce).


Výhoda domácího máslíčka? Nízká cena a víte přesně z čeho je.
Tak, a to je ode mě vše.
K.

2 komentáře:

  1. Vypadá moc krásně, ale pro chuť i konzistenci dávám ještě lžičku panenského nebo jiného lepšího oleje, to je potom teprve bezkonkurenční a ještě lepší, určitě zkus, mňáám:D

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky moc dobře chutná! :) mě to vyhovuje jen z těch arašídů, ale s přidáním oleje by to taky nemuselo být špatné, někdy vyzkouším ;)

      Vymazat