středa 6. srpna 2014

Fotojídelníček + jak to se mnou je

Ahoj,
jak si užíváte prázdnin? Já si je celkem užívám, už mám za sebou skautský tábor (už aby byl další), jela jsem s rodinou Ohři a chvilku strávím i na chatě s babičkou a bratrancem (a sestřenicí, to se uvidí).
Jediné co mi pohodu prázdnin kazí je skutečnost, že poslední týden v srpnu dělám zkoušky na uzavření klasifikace díky mému pobytu na psychiatrii. Ale tak snad to zvládnu a projdu do dalšího ročníku :)

Co se týče jídla a cvičení, už necelý měsíc se snažím o iifym (a celkem mi to i vychází) a snažím se nabrat cca 1-2 kila co jsem ztratila na táboře zatracený tábor, abych se dostala do rozhraní normální váhy (cca 52 kg) a od září mohla sportovat na plno :) (chtěla bych začít chodit do posilovny, na lezení a zumbu, pokud to zdraví dovolí). Momentálně pouze posiluji tak cca 15-30 minut denně, párkrát si předtím dám asi 12 minutový běh na rozehřátí :)

Tak a teď už dnešní slibovaný jídelníček:

Jedna iifym snídaně z instagramu: cuketové ovesné lívance s hroudou máslíčka, naše domácí ovoce a milka oreo
Postworkoutová sváča
(smoothie&pb tousty)

Oběd: kuskus (mix normální a celozrnný) s chilli, zeleninou a sýrem, nektarinkové smoothie

Svačina: banánový cheesecake a toust s medem

Večeře: Rýže s kuřecím masem a cuketou
můj cíl: 2600 kcal B136  S364  T66
splněno: 2599 kcal B130,5  S364,5  T66

A co vy? Co si tahle o prázdninách dáváte? A co cvičíte?
K. ;)
P.S.: Jinak mám super tip v Praze kde sehnat hezké a levné nádobí, všechny tyhle skleničky/talířky/mističky mám z jednoho super obchůdku Sweet home v galerii Fénix (jeden kousek do 9,- no nekup to, ještě když jsou hezký a praktický ;) )

instagram: kajush97

4 komentáře:

  1. Ahoj, to jsem ráda, že zase píšeš :-) Držím palečky se školou!! Ty to určitě zvládneš :-) Piš dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) myslím, že až budu mít doklasifikaci za sebou tak se (snad, doufám) budu moct věnovat blogu o trochu víc :)
      A děkuju, snažím se :)

      Vymazat
  2. Moc díky za tip na nadobi. Koupila jsem si ho taky a je neuvěřitelně fotogenicky!! Jeden by neveril ze bylo tak levny ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :) já jsem právě byla taky překvapená, že tak pěkný a hezký nádobí stojí tak málo ;)

      Vymazat