středa 13. srpna 2014

Fotojídelníček 13.8.2014

Ahoj!
Nevím, jak vy, ale já mám tyhle typy článků nejraději.
Zkoušky už se blíží a já pořád nic neumim, prázdniny máme taky skoro za sebou a za chvilku se už půjde do školy hurá/ale nééé. Já se celkem do školy i těším, zase se bude přes den něco dít a bude víc učení. Jediné, na co asi nebude tolik času jako o prázdninách je cvičení, ale na to si (doufám) čas vždycky najdu :)

Ale jelikož je teprve půlka srpna, necháme školu školou a vrhneme se na dnešní jídelníček:



Snídaně: ovesná kaše s máslíčkem a ostružinami



Svačina: čokoládové smoothie, tousty s domácím arašmáslíčkem a chia džemem


Oběd: kuskus cizrnovo-zeleninovou chilli směsí


Svačina: ovesný parfait s rybízem a lžičkou chiadžemu



Večeře: kaše z červené čočky a mrkve + opečené tousty

Cíl: 2600 kcal B120 S384 T65
Splněno: 2602 kcal B119 S382 T64

Ze začátku jsem si myslela, že tolik sacharidů snad do sebe nikdy nemůžu dostat, ale po pár dnech si na to tělo zvyklo a já taky :)
Tak, a teď už jen zalezu do postýlky a budu se těšit na zítřejší snídani.
Mějte se pěkně a užívejte zbytku prázdnin!
K.

2 komentáře: