sobota 30. srpna 2014

Jídelní inspirace posledních dní

Ahoj!
Ode dneška můžu říct, že mi konečně začínají prázdniny (i když jen na dva dny, ale i ty jsou super!). Testy napsané, známky uzavřené a já jsem spokojená, že mi to dopadlo skoro tak, jak jsem chtěla. A v pondělí se můžu těšit do dalšího ročníku a i se těším.
Nicméně, i když byl tenhle týden dost hektický a prakticky každý den vypadal jako učení-učení-cvičení-učení, tak i na jídlo jsem si naštěstí zvládla udělat čas a mám pro vás další inspiraci.
Takže jdeme na to a dobrému jídlu zdar! a nadcházejícímu školnímu roku taky..

svačina: poslední kousky batátového chlebíčku s jogurtem, ostružinami, skořicí a máslíčko

snídaně: čokoládová ovesná s banánem a máslíčkem pro načerpání energie před prvními testy

snídaně: ovesná s ostružinami, datlovým sirupem a máslíčko

snídaně: před mojí (pro mě) nejdůležitější zkouškou z chemie - banán, maliny, máslíčko

tak tahle podobně to bude od příštího týdne vypadat
svačina: ovesná štangle/štrůdl s jablky, máslíčko, tvaroh
oběd: špagety s omáčkou z rajčat a cizrny, sýr

svačina: tousty s máslíčkem a chia džemem, jablko, tvaroh kešu

snídaně: včerejší skořicová ovesná, švestky, datlový sirup, máslíčko

další cestovní
svačina: tousty s arašídovým máslem, smoothie (podmáslí, ostružiny)
oběd: rýže, krůtí s cuketou a chilli

a jako odměnu za to, že jsem týden přežila
svačina: mrkvovo-ovesná srdíčka, máslíčko, jogurt

část dnešní odpočinkové snídaně
snídaně: ovesná kaše s banánem, ostružiny, dvojitá porce máslíčka (chňochňo)

a celá dnešní snídaně
snídaně: ovesná kaše, ovesná štangle/štrůdl s jablky a skořicí

svačina: pšeničné chlebíčky se šunkou, podmáslí s banánem, jablko, lískové oříšky

a abych měla dosti do zásoby, umixovala jsem si plnou skleničku domácího arašídového másla jo nějak teď mizí rychlostí blesku
A to je ode mně dneska všechno. Užívejte si poslední volný víkend před školou. A já se du vyspat (abych se mohla zase zítra pustit do učení já si nedám pokoj).
Těšíte se do školy?
K.

2 komentáře:

  1. Ahoj Kájo, gratuluji k postupu do dalšího ročníku!!! :-) Moc tě obdivuji - za jídlo, školu i cvičení :-) Nechtěla bys třeba přidat článek o tom, co cvičíš?? Docela by mě to zajímalo :-) A jak jsi na tom teď s váhou, povedlo se ti trochu zase zpátky nabrat? :-) Držím ti palce, piš dál ;-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju! :) určitě bych o tom mohla něco napsat, ale asi spíš až později, až uvidím i nějaké ty výsledky ;) nabrat se mi povedlo a držim se a nechci jít pod, časem možná i ještě trochu nahoru :) děkujuu ;))

      Vymazat