pátek 17. dubna 2015

Food inspiration č.9.

Krásný pátek :)
aby to tu nezelo prázdnotou (jsem teď 2 týdny skoro v kuse zapřáhnutá), mám pro vás další díl mého oblíbeného food inspiration :) Dneska to rozdělím na 2 části - snídaně se svačinami a poté hlavní jídla (obědy a večeře). Na čem si teď pochutnáváte vy? A co jsou vaši favorité v tuhle dobu? :)

Snídaně & svačiny
snídaně: tohle je přesně důvod, proč miluju iifym! 100g medových pukanců s kakaovým podmáslím a jahodami 
svačina: tvaroh, arašídové máslo, mrkev jak originální...

snídaně: ovesná kaše vařená se syrovátkou, kiwi, maliny a arašídové máslo + čokoládové smoothie + poslední kousek koláče

snídaně: ovesný koláč s tvarohem a banánem (recept zde)

snídaně: tento mugcake jsem is musela udělat znovu, protože se mi konečně povedlo vychytat konzistence a poměr surovin!
mrkvový s tvarohem, datlovým sirupem a arašídovým máslem <3

svačina: bílkovinná nálož - tvaroh s mlékem, kakaem a banánem + navrch ovesné vločky (jednoduché a náramně dobré!)

snídaně: nedělní lívanečkování po hoooodně dlouhé době - ovesné chia lívance s jogurtem a skořicovým jablkem + flapjack apple&raspberry

snídaňo-oběd: o víkendu jsem zkoušela low carb/high fat den (a asi na dlouho naposled), nic moc, jen ta porce máslíčka za to stála! <3 hezky 100g arašídového másla, k tomu tvaroh s jogurtem a kakaem a mrkev

svačina: zbytek celozrnného mazance s tvarohem a lískovými ořechy

snídaně: ovesná kaše s hroznovým vínem, arašídovým máslem a rybízový celozrnný muffin/bábovčička

Obědy & večeře

večeře: zapečené tousty s hermelínem, tvarohový dip, zelenina 
večeře: pes mi ji chce sníst :D pohanka se zelenými lusky a vejci 
večeře: jáhly, vařené vejce, brokolice

večeře: ještě jedna z low carb dne - moc se povedla! špenátová polévka s opraženými slunečnicovými semínky a sýrem

oběd: a den na to pěkně sachříky! skleněné nudle se zeleninou, kuřecím a arašídy

večeře: kaše z červené čočky a mrkve, 2 vajíčka, celozrnný kuskus

večeře: vrtulky pod záplavou brokolice a cottage

oběd: houbový kuskus s kukuřicí a cottage sýrem

Tak a já utíkám na výpravu pod stan :) krásný víkend! K.

12 komentářů:

  1. Kaše z čočky miluju a vůbec nejlepší je to společně s rýží! Také jsem už měla ten Flapjcak, který je fantastický, ale to asi zatím všechny, co jsem měla^^ No a co si budem povídat, na low carb já teda neslyším, za to high carb zní o mnoho lépe, tam už si člověk pochutná^^:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, tak s rýží mě to ještě nenapadlo! musím zase ulovit čočku a zkusit! :) flapjacky jsou super, jen by mohly být trošičku míň sladké :) a na high carb day se těším, jen na to chci být pořádně doma :D ten lowcarb nebyl nic moc :/ :D

      Vymazat
  2. Právě si dávám salát s krevetkami! Fotky jsou jak jinak než parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Panebože, takové dobroty!! O.o já ty tvoje jídelní příspěvky prostě miluju:) Kaši z mrkve a červené čočky jsem neměla ani nepamatuji! a jelikož mám doma asi 1,5 g mrkve (denně ji jím:D), tak si asi udělám i ten mrkvový mugcake.. Budu zítra nevěrná lívancům:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;)
      já mám taky mrkev na denním pořádku :D a s tím mugcakem určitě chybu neuděláš a lívancům to vadit nebude! :D :)

      Vymazat
  4. Co mě to napadlo otevírat takový článek večer? :D Vypadá to všechno božsky a už se těším na snídani :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé :) To je nálož nádherné inspirace! :) Kurňa, snědla bych snad vše, včetně psa - tutík!!! :D Nee, krásné tvarohy, lívanečky :3 Kaše z červené čočky nemá chybu :) !!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já už právě něco na ten způsob dělala - mrkvový mugcake a bylo to skvělé! Jen já lívance a mugcaky mám ráda s jogurtem, jinak je to na mě moc suché:/ :D

    OdpovědětVymazat