pondělí 31. srpna 2015

Novinky v kuchyni III.

Nakupování miluji - obzvlášť když se jedná o jídlo a oblečení, to jsem pak doma! Za tu chvíli, co jsem doma, se mi podařilo ulovit pár nových kousků na ochutnání, takže vám je v dalším díle rubriky představím :) Prázdniny jsou sice za námi, ale alespoň budeme na léto vzpomínat v hezkém :) Takže, pohodlně se usaďte a jdeme na to! :)
Lotus pomazánka
Začneme tímhle peklem ve sklenici - Lotus pomazánkou. Je to pomazánka z Lotus sušenek, je sladká, ale děsně dobrá a návyková. Není to nic zdravého, ale i něco nezdravého potřebujeme :) #balanceisthekey Do kaší, na pečivo či pojídat jen tak lžičkou - ideál :3 (a jako správný důchodce jsem ihned letěla po slevě :D)
IKEA
Co mám ráda stejně jako nákupy jídla a oblečení je nákup nového a nového (ale stále potřebného) nádobí. Nejraději chodím do Ikei, která mi stylově vyhovuje nejvíc. Dále ještě občas zavítám do obchůdku Sweet home, kde se také občas něco najde.
Tady konkrétně jsem si pořídila dvě nové krabičky na obědy, které jsou určené přímo pro mojí tašku na jídlo (také z Ikei a můžu jen doporučit!). Dále dvě zapékací formičky/mističky na malé zákusky, dvě menší mističky na malé porce/ovoce/..., dvě mističky na vajíčka, které se dají použít i na dipy a omáčky a malý hrnek, který si nemůžu vynachválit!
žvýkačky
Asi před rokem a kus jsem se žvýkačkám vyhýbala jak čert kříži, poté jsem je jedla jako o život a poté zase skoro vůbec. V současné době je jím jak to přijde - někdy je to po každém jídle a někdy zase ani jednu za den. Rozhodně moje spotřeba žvýkaček není malá a když byly v akci tyto, navíc se znovu uzavíratelným zipem, musela jsem je mít. Mají 3 příchuti, ale já mám raději tyto.
mexická pomazánka
Rostlinné pomazánky mám ráda - poprvé jsem ochutnala od kamarádky fazolovou a sama jsem si poté koupila ještě brokolicovou (myslím, že od té samé značky jako tahle) a moc mi chutnají. Už dlouho koukám po nějaké jiné a zatím jsem neměla odvahu vyzkoušet jinou příchuť. Zkusila jsem vzít tuto, jelikož jsem na ní slyšela chválu a i název je zajímavý, takže se mnou poputuje na nějakou svačinku do školy a uvidíme, jestli nezklame :)
Marmite
Marmite je pomazánka z extraktu z droždí, dříve mi ji dávala ochutnat kamarádka a jak droždí nemám ráda, tak tohle docela šlo. Chutí je to dost slané, takže si toho nedávejte moc najednou, stačí opravdu trochu. Doporučuju namazat na nějaké slané krekry, na kterých je to moc dobré :) Cena je bohužel trochu vyšší (tahle sklenička stojí v Tescu kolem 55 Kč), ale zase vám to vydrží dlouho :)
Relax exotica
Jak nepiju sladké a ani mě to nijak neláká, tohle mě opravdu lákalo! Mango miluju, ale musí být dobře zralé a džus s příchutí manga? Sem s ním! Mám ještě jeden s příchutí Liči, takže někdy na snídani nebo na pití do školy poslouží :)

instantní směs s bulgurem
Další věc, které nejsem příznivec, jsou instantní jídla, která jsou plná ochucovadel, glutamantů a dalších zbytečných věcí. Nad tímto jsem velmi dlouho uvažovala, zda vzít nebo ne, ale složení celkem ujde, vypadá to dobře a ještě je to od značky Tesco healthy living. Takže takové zdravější instantní jídlo. Jde o bulgur na marocký způsob - spolu s čočkou v tomatě a meruňkami, celkem jsem na to zvědavá. Hotové  by to mělo být po zalití vodou do 10 minut, na výpravy se skautem (a jiné cesty) nebo na rychlovku doma ideál.
divoká rýže
Rýže, rýže, rýže... Kdo by ji neměl rád? Je to asi jedna z nejvíc fitness příloh, já ji měla ráda odjakživa a klidně jen tak samotnou :3 normálně používáme obyčejnou dlouhozrnnou, dále jím i jasmínovou nebo hnědou, ale také mám ráda divokou. Není to čistá rýže, je ještě s něčím a právě tahle kombinace mi chutná :) jen kvůli ceně není na denním pořádku..
swap #jidlozajidlo
Ještě červencový balíček ze swapu #jidlozajidlo, ve kterém mi přišlo všechno toto. Zatím jsem vyzkoušela jen fíkovo-datlovou tyčinku, která byla dokonalá! Kakaové boby znám a ráda používám, stejně tak znám i tyčinky DeNuts a Tofínka. Limonády moc nemusím, ale uvidíme a ostatní se využije do salátů nebo na svačinky. Jen asi řasu předám dál, tu vážně moc nemusím :D :)
celozrnné sušenky IKEA
Poslední jsou celozrnné sušenky u Ikei, které chutnají dost podobně, jako Bebe, ale jsou z celozrnné mouky. Mě moc chutnají, cena je 35 Kč za balení a líbí se mi, že jsou ve tvaru písmen ze slova Ikea :) Do jogurtu ideální!

To je pro dnešní poslední prázdninový večer vše, přežijte první školní den ve zdraví! K. 

6 komentářů:

  1. Lotus pomazánka vypadá dost dobře a hříšně :3 A Lunter pomazánky mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a taky tak chutná :3 já taky, akorát mi nejvíc chutná brokolicová, kterou jsem už dlouho neviděla :/

      Vymazat
  2. Na F.O.O.D pikniku jsem si koupila pomazánku z bílých fazolí s rajčaty a bazalkou a byla vynikající takže díky za tip,musím prubnout i tu od Lunter :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu jsem tam taky ochutnávala a byla moc dobrá! :) od Lunter jsou cenově asi nejlepší a taky mi moc chutnají :) ještě bych tu z fazolí chtěla zkusit udělat doma :)

      Vymazat
  3. Lotus pomazánka je boží ♥ a ta crunchy je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat