pátek 14. srpna 2015

Snadný ovesný koláč

Krásný letní večer :)
Je to už dva dny, co jsem zpět z Japonska. Bylo to naprosto úžasné! Jak akce, tak země samotná. Ale přeci jen jsem se do ČR po těch třech týdnech těšila :) (normální lidi a společnost :D )
Celou dobu jsem tam jedla téměř to samé a upřímně, nebylo to nic moc. Proto jsem se těšila, až si něco upeču. Ale chtěla jsem něco jednoduchého a vytvořila tento ovesný koláč :)


Potřebujete:
150g jemných ovesných vloček
1 vaničku tvarohu
1 hrnek vody
skořice
med/jiné sldidlo
ovoce (v mém případě ostružiny)

Vločky vložíme do misky, zalijeme vodou, přidáme tvaroh, skořici a med dle libosti, zamícháme a necháme 20 minut odstát. Troubu předehřejeme na 200°C. Těsto vložíme do formy o průměru 18cm a rovnoměrně rozprostřeme. Poklademe ovocem, zatlačíme ho do těsta a pečeme cca 30 minut.


snídaně: ovesný koláč s chia džemem, kešu oříšky a bílým jogurtem

Krásný zbytek léta a dobrou chuť! K.

2 komentáře:

  1. Jééé podobný delam,jeste do testa pridavam orisky,chia semínka a suseny ovoce,obcas kakao a skorici :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super :) lehký na přípravu a nenáročný na ingredience :) a variacím se meze nekladou :)

      Vymazat